Škoda kerékpárok régen és most

Škoda kerékpárok a múltban és napjainkban

A Škoda  elődjét, a Laurin & Klement céget 1895-ben alapította egy kerékpárőrült és egy könyvárus. Első kerékpárjuk a Slavia nevet viselte, 1896-ban már forgalmazták is. Két év alatt öt kerékpármodellt dobtak piacra, és a kerékpárok annyira megbízhatóak voltak, hogy két év garanciát kaptak a vásárlók. 

Sajnos 10 évvel később teljesen áttértek a motorbiciklik gyártására, majd miután egyesültek Emil Škoda-val, inkább az autókkal kezdtek el foglalkozni.

1

A Škoda 2004 óta a Tour de France kerékpárverseny egyik legjelentősebb támogatója, (pl. a szervizkocsik nagy része Škoda) így újra elkezdtek komolyabban a kerékpárokkal foglalkozni. Ha valaki imádja a Škodát, és márka hű szeretne maradni, egy egész katalógusnyi bicikli közül válogathat. Nem mondom, hogy olcsó mulatság, mert nem, viszont, ahogy tesztautók is bent állnak a Škoda szalonokban, úgy a bicikliket is ki lehet próbálni. (Egy szalonban általában egy fajta bicikli van, ezért érdemes előre egyeztetni, nehogy potyára utazzunk).

Az országúti carbon szépségek mellett sok más kategóriában gyártanak bicajokat (MTB, városi, és elektromos bringák közül választhatunk) illetve a gyermekekre is gondoltak, akik számára 3 méretben lehet kerékpárt vásárolni.

Bővebb infó: https://www.skoda.hu/tulajdonosoknak/szerviz/skoda-kerekparok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

tizenegy − 7 =

X